Dobijte svoju armiju fanova

Društvena mreža Instagram doživela je neverovatnu popularnost. Zbog toga se njena upotreba sa isključivo privatnog domena proširila i na poslovni. Instagram profil sada može poslužiti i kao sjajan vid CV-a, stoga je potrebno da on dobro izgleda i ima dosta pratilaca. A kako biste u tome uspeli morate znati nekoliko trikova na kojima se zasniva Instagram algoritam.

Instagram algoritam je način funkcionisanja Instagrama koji se često menja. Postoje stvari koje algoritam ne voli i samim tim profile koji ih upotrebljavaju ne izbacuje na vrh stranica, već ih sakriva. Dakle, potrebno je da prepoznate šta Instagram algoritam voli i to primenjujete redovno.

Foto: Pixabay.com

#Redovno objavljujte sadržaj na profilu

Ukoliko želite da povećate broj pratilaca potrebno je da redovno objavljujete slike i story objave na vašem profilu. Poželjno je da svaki drugi dan, ukoliko možete i svaki dan, objavljujete po jednu sliku ili video. Nakon samo nekoliko dana Instagram će prepoznati vašu aktivnost i vaše objave pojaviće se u stranici na kojoj se pretražuje, samim tim, vaš sadržaj će biti vidljiv i ljudima koji vas ne prate.

#Komunicirajte sa pratiocima

Komunikacija sa pratiocima imaće veliki značaj prilikom sakupljanja pratilaca jer je Instagram algoritam voli. Zbog toga se trudite da odgovorite na svaki komentar koji vam neko ostavi ispod slike.

#Komentarišite

Ono što će vam zasigurno doneti pratioce jeste komentarisanje tuđih slika. Izdvojte nekoliko minuta u toku dana i komentarišite profile influensera koje pratite. Trudite se da komentari ne budu bazirani samo na smajlijima, već rečima uputite pohvalu ili neko pitanje kako bi se konverzacija nastavila.

Foto: Pixabay.com

#Uzvratite follow

Vaši pratioci povećavaće se samo ukoliko i vi budete ti koji će nekoga zapratiti. Stoga, svakoga dana zapratite nekoliko ljudi koji imaju ista interesovanja kao vaša.

#Heštegovi

Prilikom odabira heštegova većina ljudi greši i bira one sa jako velikim brojem, a zapravo hešhtegove bi trebalo da bira na osnovu broja pratilaca. Dakle, ukoliko imate hiljadu pratilaca izaberite hešteg koji je već odabralo oko pet hiljada ljudi, ali ne više.

#Lokacija

Instagram je prvobitno bio zamišljen kao društvena mreža na kojoj bi ljudi trebalo prilikom putovanja da označe svoju lokaciju i po želji dodaju slike sa tog mesta. Međutim, godinama kasnije dobili smo društvenu mrežu koja nije ni nalik njoj. Označavanje lokacije takođe može doneti dosta pratilaca jer će ljudi koji pretražuju lokaciju na kojoj ste i vi bili videti vaše slike i možda zapratiti vas.

#Reklamiranje

Instagram reklame su još jedan dobar vid prikupljenja pratilaca. Sve što je potrebno da uradite kako biste napravili reklamu za vaš profil jeste da ga podesite na biznis upotrebu i ispod objave koju želite da reklamirate kliknete promoviši. Nakon toga ćete kreirati reklamu koja će izlaziti na fidu ljudima sa istim interesovanjima kao što su vaša.

Nadamo se da će vam ovi trikovi biti korisni prilikom sakupljanja pratilaca.

Autor: reportal.rs

#Instagram

#algoritam

#društvena mreža

#follow

#hashtag

#pratioci

#profil

#reklama

#slika