Ceo svet Elder Scrolls-a. CEO SVET.

Davne 2011. godine leta gospodnjeg, izašao je The Elder Scrolls: Skyrim. U roku od nekoliko meseci postigao je sve što nijedan RPG nikada nije uspeo – od toga da je postao najprodavanija igra u svom žanru ikada pa sve do toga da je zauvek postao deo pop kulture i meme sveta interneta. I sada, 9 godina kasnije, aktuelan je I DALJE. Sama po sebi igra je beskrajno "re-igriva", ali kada tome dodamo i celu MOD zajednicu koja je aktivna i živa godinama, sa desetinama hiljada modova, onda zaista možemo da shvatimo njenu dugovečnost.

Ovde smo upravo zbog toga, jednog moda. Mada nimalo nije adekvatno (a ni pravedno) da nazovemo ovaj mod.. pa modom. Sobzirom da planira da obuhvati celokupni Elder Scrolls svet! Mamutska ambicija tima developera da nam donesu sve u jednom pakovanju krije se iza imena The Beyond Skyrim project, u okviru koga je više manjih podtimova podeljenih na regione sveta koji rade. Dovoljno je reći da je tim ogroman, da je većina developera koja radi na modovima za igru TAMO.

Suštinski, Beyond Skyrim je mega projekat kome je cilj da stvori ceo kontinent "Tamriel" i još nekoliko mesta pride, omogućavajući nam da odemo van Skajrima (stoga i naziv Beyond Skyrim), bez prekidanja, bez prelaženja u nov vremenski kontekst. Sve je u jednom kontinuitetu  kako geografskom, tako i vremensko/istorijskom. U prethodnim delovima Elder Scrolls igara imali smo pristup određenim delovima kontinenata, ali nikad kao sada.

Rad na ovom projektu je zapravo počeo još 2011. godine, ali se tokom godina konstantno razvijao. Skoro 9 godina kasnije, ne samo da se idalje razvija nego se čini da se kreće u još bržem tempu ka svom cilju. A to najbolje vidimo po "developement planu". Svaki tim je zadužen za određenu zonu kontinenta, i svaki tim tome pristupa kao da kreira kompletno novu igru. Svaki region ima svoje NPC-jeve, svoju višesatnu muziku, svoju glavnu priču, sporedne "kvestove", frakcije i hiljade najrazličitijih specifičnih predmeta (od oružja do odeće). Veličina Beyond Skyrim projekta je jednostavno gigantska, i daleko veća od bilo čega što je Bethesda ikada planirala da uradi. 

Regioni:

1. Skyrim (original)

2. High Rock

3. Hammerfell

4. Cyrodiil

5. Elseweyr

6. Morrowind

7. Altmora

8. Black Marsh

Foto: Wikipedia.org/RED

Sobzirom na veličinu posla, ne možemo očekivati da će projekat biti gotov pre kraja 2021. ili početka 2022. godine. Što i nije nimalo loše, za ovakve stvari je potrebno mnogo vremena, posebno ako želite da uradite posao kako treba.

U međuvremenu podsetimo se da je dev tim pustio bio mali preview u vidu regiona Cyrodila odnosno Brume 2017. godine, koji za kratko vreme stigao do preko milion skidanja i jednostavno oduvao sve (a i mene) u svom kvalitetu. Sve je bilo tu dizajn, kvestovi, savršeni i profi urađeni NPC-jevi, sve je bilo top. Ukupno gledano, developeri su dosta tihi, taje sve i daju nam na kašičicu. Ali, planira se sledeći „sneak preview“ u vidu dela oblasti Elseweyr što će biti fantastično. Iz svega ovoga zajedno, možemo da zaključimo da je dizajniranje i stvaranje oblasti 90% završeno i da je preostalo samo ispunjavanje "praznog prostora", NPC-jevima. Progres u radu možemo videti na trejleru koji je tim izbacio pre 4 dana na svom kanalu na Jutjubu. KIDA.

IZVOR: YT / Bravil Cinematic Story Teaser

Iako imamo još da čekamo, rezultat će biti vrhunski. Ceo Tamriel na dlanu. Sa ovim modom Skyrim i Beyond Skyrim će igrati i moja deca.

Autor: redportal.rs

#Beyond Skyrim

#Dovakhin

#Elder Skrols

#Fantasy

#Gaming

#Igrice

#Mod

#Moding comunity

#Modovi

#Skajrim

#Skyrim

#Slder Scrolls

#Tamriel

#modovi za skajrim

#rpg