Bio je toliko popularan da su ga koristili za reklamu, a izgleda da će se to nastaviti, po drugoj osnovi

Ovog dečka ste sigurno već viđali kao poznati mim, a delimo ga i dan danas u formi GIF-a kada treba da pokažemo da smo zapanjeni ili zbunjeni nečim. Ime ovog dečaka, a sada momka, zapravo je Djunerst Kolin (na Instagramu ga možete pratiti na profilu @dieunerst), a snimak je nastao sredinom 2013. kada ga je jedan momak, kao, pogrešno prepoznao kao tadašnju zvezdu mreže Vine po imenu Lil Terio.

Ako se ne sećate, evo kako je to tad izgledalo. 👇

Međutim, u međuvremenu ovaj dečak je odrastao, i to do te mere da je postao šampion u američkoj ragbi ligi za srednjoškolce. Zapravo, tim njegove škole Ist Orandž uspeo je pobedi u teškoj utakmici finala protiv škole Klifton, i to posle dramatične završnice, kako pišu mediji. Time je ova škola postala šampion države Nju Džersi u SAD.

Bilo kako bilo, njegov poznatiji video, sačinjen pre 8 godina, svojevremeno je postao toliko popularan da je restoran Popaj (u kojem je i snimljen) koristio njegovu sliku kao reklamu. Ako bude nastavio ovim putem, verujemo da će Djunerst i u budućnosti znati da zarađuje od reklama, samo što će to onda imati drugu formu. 😊

Foto: Instagram.com/@dieunerst

View this post on Instagram

A post shared by FunnyHoodVidz (@funnyhoodvidz)

IZVOR: IG / @funnyhoodvidz

Autor: redportal.rs

#dečak sa uvrnutim pogledom

#mim

#mimer

#Šampion