Prvo mu pljunuo u lice i u tanjir s hranom

U Stobreču u Splitu je ove nedjelje došlo do incidenta između turiste i vlasnika jednog restorana.

Kako je strani državljanin potvrdio, napao ga je vlasnik jednog ugostiteljskog objekta u centru Stobreča.

- Dugo smo čekali ispred ugostiteljskog objekta da nas uopšte puste unutra. Nakon što smo uspeli da uđemo, uslužio nas je vrlo neljubazan i bezobrazan konobar. Zbog toga smo odlučili da odemo i da ipak ne jedemo u tom restoranu. Nakon što smo pronašli mesto u obližnjem restoranu na stobrečkoj rivi, napisao sam lošu recenziju na Guglu za ovaj restoran u kojem sam bio nezadovoljan uslugom - započeo je čovek priču za Dalmaciju Danas.

Muškarac navodi da mu je vlasnik ugostiteljskog objekta kojem je napisao negativnu recenziju prišao u trenutku, dok je jeo.

- Nakon otprilike pola sata, gospodin prilazi mom stolu verbalno me napadajući, pa mi je pljunuo u lice, ali i u tanjir s hranom. Kako sam se samo tada osećao, tada je nastao verbalni sukob između nas, jer kako da mu ne odgovorim na tako pogrdno ponašanje - rekao je turista.

Stranac je odlučio da se vrati u ugostiteljski objekt iz kojeg je izašao nezadovoljan uslugom. Ali navodi da to nije učinio iz razloga da nastavi sukob, nego kako bi fotografisao vlasnika objekta i prijavio slučaj policiji.

- Dok sam držao mobilni telefon u ruci, vlasnik ugostiteljskog objekta je počeo da me udara i napao me motikom. Bio je jako ljutit i revoltiran, a ja sam se bojao za svoj život. Nakon svega uzeo mi je mobilni telefon iz ruke i bacio ga na pod - priča on.

U međuvremenu, policija je došla po dojavi građana koji su se okupili.

- Mene su priveli u policijsku stanicu, uhapsili su me jer sam psovao na poljskom jeziku, a vlasnik nije priznao da mi je oštetio mobilni telefon, i na kraju sam ja dobio sam kaznu od 500 kuna - ispričao je za Dalmaciju Danas.

Hrvatski portali su kontaktirali vlasnika restorana, ali su dobili odgovor da on ne želi da daje nikakve izjave o ovom događaju. Nakon nekoliko sati, na Gugl recenzijama ovog objekta su počele da se nižu negativne, ali i pozitivne recenzije.

Autor: redportal.rs

#Resoran

#napad

#recenzija