Da li ste ovo već primetili?

Nakon što je neko preduzeće odlučilo kojom će se delatnošću baviti i koji će biti naziv preduzeća, naredni korak je izrada i izbor odgovarajućeg identiteta za brend koji treba plasirati potencijalnim potrošačima. Logo ili logotip treba da šalje jasnu poruku, da ne bude napadan, a opet prepoznatljiv, nešto što će stalno asocirati na taj proizvod. Međutim, pored očiglednog i svima vidljivog, često se u logotipima krije i nešto što nije vidljivo baš svakom oku i na prvi pogled. Subliminalne poruke kriju se u nekim od najpoznatijih logotipima, a evo i koji su to:

1. Logo ovog svima dobro poznatog i popularnog slatkiša krije jednu životinju. Ovu fotografiju ste videli bezbroj puta, ali da li ste provalili raspevanog medveda??

Foto: Printscreen/official website

2. Sasvim je logično, ali verovatno nikada niste obratili pažnju, bez da vam je neko rekao. Logo Tour de France, najpopularnije biciklističke trke na svetu, krije u sebi biciklistu!

Foto: Printscreen/official website

3. Ispod imena američke kompanije Amazon koja se bavi prodajom preko interneta nalazi se strelica koja spaja slova A i Z što sugeriše da na Amazonu možete naći mnogo toga. Takođe, strelica istovremeno predstavlja i smajli, koji aludira na zadovoljne korisnike te kompanije. Od igle do lokomotive!

Foto: Printscreen/official website

4. Logo Koka Kole krije zastavu Danske! McCann Copenhagen koristi "skrivenu zastavu" unutar logotipa Koca Kole koja je slučajno zastava Danske, najsrećnije države na svetu. Agencija je kreirala simpatičnu akciju na danskom aerodromu koja se poigrala lokalnom tradicijom donošenja zastava za doček ljudi u zemlju 09.05.2013.

Foto: Printscreen YouTube/ McCANN COPENHAGEN

5. Postoje tvrdnje da logo kompanije LG simbolizuje nasmejano lice, dok drugi tvrde kako je zapravo reč o Pakmanu. 😝

Foto: Printscreen YouTube/ Kyle and Jackie O

6. Zaštitni znak američke TV mreže NBC predstavlja pauna, dok se za nju često koristi izraz Peacock Network, to jest paunova mreža.

Foto: Printscreen/official website

7. I za kraj najpoželjnija i najskuplja jabuka na svetu! Svi dobro znaju priču o Njutnovoj jabuci, ali malo je poznato da je Apple prvobitno u svom logotipu uključivao i Njutna.

Foto: Printscreen YouTube/Apple Explained

Autor: redportal.rs

#Koka Kola

#LG

#apple

#logo

#logotip