Prirodna kozmetika iz košnice: Od VRTIĆA do PREDUZETNIŠTVA 🍀

Nevena, Ivana i Aleksandra su najbolje drugarice još od vrtića koje su pokrenule sopstveni biznis 🤩🥰. Kako su nam rekle, Ivanina porodica generacijama unazad poseduje pčelarsko gazdinstvo, u okviru kojeg su njene mama i baka pravile meleme i kreme od lekovitog bilja i domaćeg pčelinjeg voska za porodicu i prijatelje 🐝🍀. Samim tim, ideja da tradicionalne porodične recepte za meleme i kreme pretvore u brend bila je logična.

Tako se rodio Bee's care 🐝 – prirodna kozmetika iz košnice.

U intervjuu za Redportal.rs Nevena, Ivana i Aleksandra su nam otkrile šta im je do sada bilo najizazovnije na preduzetničkom putu, šta misle o otvaranju prodajnog mesta u Beogradu, kako bi opisale društvene mreže svojim proizvodima, kao i koji nestašluk iz tinejdž dana posebno pamte 😇.

View this post on Instagram

A post shared by bee's care (@beescare.rs)

IZVOR: IG / @beescare.rs

Za one koji možda još ne znaju: recite nam šta vas je spojilo, te kako se javila ideja da pokrenete Bee’s care? 🧐

Mi se znamo još iz vrtića, družimo se od malih nogu i najbolje smo prijateljice 🥰. Uvek smo pričale kako bismo volele da pokrenemo biznis koji bismo zajedno vodile i razvijale. Ivanina porodica generacijama unazad poseduje pčelarsko gazdinstvo, u okviru kojeg su njene mama i baka pravile meleme i kreme od lekovitog bilja i domaćeg pčelinjeg voska za potrebe porodice i prijatelja 🐝🍀. Ideja da tradicionalne porodične recepte za meleme i kreme pretvorimo u brend bila je logična 😊.

Zašto baš ime Bee’s care😇

Osnova naših proizvoda je domaći pčelinji vosak iz porodičnog gazdinstva 🐝. Da nije bilo pčela, ne bi bilo danas ni našeg brenda, a opšte je poznato da su one jedan od najvažnijih insekata za opstanak planete i da brinu o svima nama. Bee’s care u bukvalnom prevodu znači pčelinja nega, i taj naziv najbolje opisuje svaki naš proizvod 🥰.

Šta vam je do sada bilo najizazovnije na preduzetničkom putu? Koji biste savet dale devojkama/ženama koje bi se upustile u te vode? 🤗

Najvažniji savet koji bismo dale apsolutno svima koji razmišljaju da pokrenu svoj biznis je da se ne boje da krenu jer ne postoji šansa da posao ne uspe ukoliko se trudite i tome ste posvećeni. Nema šanse 😊.
Izazovi sa kojima smo se mi susretale su se uglavnom odnosili na nepovoljan položaj kod saradnika dok smo bile mala firma. Za nas je sve bilo skuplje, trajalo je duže i trebalo nam je vremena da se potrudimo da nas shvate ozbiljno. Naravno, ta faza prođe i sve dođe na svoje 🍀.

Koji vaš proizvod se do sada pokazao kao omiljen kod vaših korisnika? 

Naši proizvodi se dele u dve grupe. Na one proizvode koje mogu da koriste svi u svakodnevnoj nezi i na one koje koriste samo osobe koje imaju neki konkretan problem na koži. Od proizvoda koji je namenjen svima definitivno je najomiljeniji prirodni dezodorans 🤩, dok je melem za ekcem favorit ljudima sa dermatitisom, psorijazom, ekcemima…

Foto: redportal.rs/Privatna arhiva/Bee's care

Da li planirate otvaranje svog prodajnog mesta u Beogradu? 

Za sada ne. Mi smo brend koji ima dosta saradnika/distributera, a naša onlajn prodaja nam se jako dopada i lepo ide.
Ukoliko dođe do otvaranja prodajnog mesta, to bi bilo neki širi koncept, showroom. Možda bi bilo mesto gde možete da dođete na neke konsultacije ili da dobijete neku drugu kozmetičku uslugu. Prodajno mesto kao prodajno mesto nam trenutno nije interesantno 😊.

A na koje mesto u prirodi biste odvele stranca kako biste mu pokazale lepote Srbije? 🥰

Svakome je omiljen onaj kraj iz kojeg potiče, pa tako i nama 🥰. Naši proizvodi i priča nastali su na Sokolskim planinama, i to je svakako predeo Srbije koji svako treba da vidi i obiđe, bez obzira da li je stranac ili nije. Sokolske planine su raj za oči i za psihu ⛰💕.

Knjiga koju trenutno čitate? 📚

„Kako živeti kao mačka” Stefan Garnije
Mnogo forica za lagodniji život, velika preporuka.

Uz koju muziku/pesmu/izvođača volite da radite? A da se odmarate? 🎶

Muzički ukusi nam se u timu poprilično razlikuju, ali ono što nas spaja je definitivno Čola, čija muzika je deo i našeg radnog dana, ali i opuštenih večeri 😊🎶.

Foto: redportal.rs/Privatna arhiva/Bee's care

Nestašluk iz tinejdž dana koji posebno pamtite? 🙃

Kao i svi tinejdžeri, mislile smo da smo najpametnije i da sve možemo same, pa smo tako i jedna drugoj šišale šiške 🤭 (ne preporučujemo da radite kod kuće) 😀.

Vožnja biciklom ili šetnja? 🚴🏻‍♂️🚶🏻‍♀️

Šetnja uvek, i to u prirodi, u društvu. Dok se šetamo, možemo da uživamo i da se opustimo, ali i da brainstormujemo i budemo kreativne smišljajući nove ideje za biznis 💡.

Imate sledeće društvene mreže: Instagram, Fejsbuk, TikTok i LinkedIn. Opišite svaku jednim svojim proizvodom. 😁

Instagram je definitivno naš prirodni dezodorans, jer je u prelepom pakovanju, idealno se slika i realno apsolutno svi ga imaju 😊.
Fejsbuk je jedan stari klasik, preteča svega, i to bi sigurno bio naš melem za ekcem, jer je to prvi proizvod ikada napravljen.
TikTok – Puter za telo je pravi tiktoker, obožava da se snima, a drugi vole da gledaju klipove sa njim 😎.
LinkedIn – Ozbiljna stvar, ozbiljna mreža. To bi bio naš melem za hemoroide, jer sa njim nikad nema zezanja, zna se šta radi i nema tu mnogo priče 😀.

Smajli koji govori više od 1000 reči? 

😏

Da li su u životu bitnije male ili velike želje? ✨

Mi smo uvek bile fokusirane na manje želje. Kada ostvarite neku manju želju, onda ste motivisani, imate naboj pozitivne energije i spremni ste da smislite neki novi cilj i da ka njemu idete srećni i spremni da ga ostvarite 🍀. Vrlo često više manjih želja predstavlja jednu veliku.
Naše želje na početku su bile skromne. Svaki mesec smo želele sitne ali nama značajne stvari. Danas, kada se osvrnemo na taj početak, skup svih tih sitnih stvari daje jednu veliku želju koja je ostvarena – Bee's care je najpopularniji brend prirodne kozmetike 🥰.

Poruka za naše čitaoce, gledaoce i slušaoce 👇🏻

Ne postoji problem koji nema rešenje 😊.
View this post on Instagram

A post shared by bee's care (@beescare.rs)

Autor: redportal.rs / Jovana Radić