Još uvek nema reči o globalnoj prodaji Kubota Glassa, pošto je kompanija koja stoji iza njih već najavila da se fokusira na japansko tržište. 😏

Kubota Glass naočare, koji mogu da izleče ljude od miopije, odnosno kratkovidosti, nedavno su puštene u prodaju u Japanu za neverovatnih 5.700 dolara.

Kubota Pharmaceutical osmislila je neinvazivan način da preokrene efekte oftalmološkog stanja za koje se očekuje da će pogoditi polovinu svetske populacije do 2050. Kratkovidost je poremećaj oka gde se svetlost fokusira ispred, umesto na mrežnjaču, čineći da objekti u daljini izgledaju zamućeno, dok bliski izgledaju normalno. Osim genetskih faktora, miopija je povezana sa uzrocima iz okoline, kao što je nedostatak izloženosti normalnim vizuelnim stimulansima koji se obično nalaze na otvorenom, u uslovima dnevne svetlosti. S obzirom na to da mnogi provode sve više vremena u zatvorenom prostoru ispred naših televizora, monitora i kompjuterskih ekrana, ne čudi što se broj slučajeva miopije povećava alarmantnom brzinom.

Jedini neinvazivni načini ublažavanja simptoma miopije do sada bili su naočare na recept i kontaktna sočiva. Takođe, moguće rešenje je i refraktivna hirurgija, što ne garantuje da pacijent neće razviti isto stanje u budućnosti. Međutim, prošle godine, japanski startup Kubota Pharmaceutical objavio je da je izumeo posebnu vrstu naočara za oči koje bi mogle da preokrenu efekte miopije na oku, u suštini izlečiti stanje.

IZVOR: YT / Kubota holdings

- Ovaj proizvod, koji koristi tehnologiju multifokalnih kontaktnih sočiva, pasivno stimuliše celu perifernu mrežnjaču svetlošću miopski defokusiranom necentralnom snagom kontaktnog sočiva. Tehnologija Kubota Glasses koristi nanotehnologiju u svom elektronskom uređaju zasnovanom na naočarima i nastoji da smanji progresiju miopije aktivnom stimulacijom mrežnjače u kraćim periodima uz održavanje visokog kvaliteta centralnog vida i ne utiče na dnevne aktivnosti - navodi se u saopštenju kompanije iz 2021.

Kubota Glass naočare imaju mikro-LED koje projektuju virtuelne slike na perifernom vidnom polju kako bi aktivno stimulisale mrežnjaču, a nošenje samo 60 do 90 minuta dnevno je dovoljno da se ispravi efekt miopije.

Još uvek nema reči o globalnoj prodaji Kubota Glassa, pošto je kompanija koja stoji iza njih već najavila da se fokusira na japansko tržište. a zatim i Aziju, koja ima visok procenat kratkovidih ljudi.

Autor: redportal.rs

#Japan

#Kubota Glass

#lek

#miopija

#naočare