Elon Mask, koji se slavi kao inovator, uspeo je za 16 godina da napravi najvredniju automobilsku kompaniju a da pre toga ništa nije znao o pravljenju automobila

Njegova biografija pokazuje da je Mask brzo učio i da je pravio saveze sa kompanijama koje su imale tehnologije koje su falile Tesli. On je zaposlio njihove najtalentovanije ljude i prebrodio početnu granicu, koju ne bi mogao sa kompanijama koje su manje sklone riziku.

Sada se Mask i njegov tim pripremaju da naprave nove korake koji će od Tesla kompanije napraviti nezavisniju firmu koja manje zavisi od dobavljača i to predstaviti na Battery Day događaju 22. septembra ove godine.

Mask je već mesecima najavljivao bateriju koja će biti naprednija, ekonomičnija i dužeg veka, a koja će postaviti električne automobile u isti rang sa onima koji koriste benzin.

Baterija će imati novi dizajn, kao i nove hemijske sastojke i novi način proizvodnje. Sve će to omogućiti Tesli da bude manje zavistan od japanske kompanije Panasonic, koja im je do sada pomagala u tome.

Bivši izvršni direktor Tesle rekao je:

Elon ne želi da se bilo koji deo njegovog biznisa oslanja na nekog drugog. On misli da će to uraditi bolje, brže i jeftinije, nekad je to dobro a nekad loše. 

Tesla ima partnerstvo u proizvodnji baterije sa Panasonic, LG Chem i Contemporary Amperex Technology Co Ltd kompanijama koje će se nastaviti.

Istovremeno, Tesla želi da kontroliše proizvodnju ćelija, osnovne komponente baterije za električna kola, u visoko automatizovanim fabrikama, kao što su one sagrađene blizu Berlina u Nemačkoj i Frimonta u Kaliforniji. Tesla zapošljava mnoge eksperte inženjere koji se bave proizvodnjom ovih ćelija u tim fabrikama.

Izjave iz Panasonika se više odnose na to da su oni partneri sa Tesla kompanijom a ne njeni dobavljači.

Autor: Paul Lienert, Norihiko Shirouzu, Edward Taylor / redportal.rs

#Elon Musk

#Tesla