Sve je pokrenulo saopštenje o zabrinutosti zbog situaciju u Sinđangu

Drugi najveći modni brend na svetu, švedski H&M, zabeležio je pad u periodu decembar 2020. - februar 2021. i saopštio da će biti usmeren na povratak poverenja kineskih potrošača, nakon sukoba koji je nastao zbog saopštenja povodom situacije u Sinđangu.

H&M je 2020. godine izdao saopštenje u kom je izrazio "zabrinutost zbog prisilnog rada u Sinđangu" uz napomenu da više neće nabavljati pamuk iz ovog regiona.

U saopštenju koje je juče objavljeno, švedska kompanija je kao jedan od prioriteta uspostavila povratak poverenja kineskih potrošača u ovaj brend, kao i svih kolega i biznis partnera koji dolaze iz najmnogoljudnije zemlje na svetu.

Saopštenje objavljeno juče ni u jednom trenutku nije pominjalo Sinđang. Inače, zarada iz Kine je 4. najveća za H&M kompaniju, a Kina je najveće tržište na kom posluju Šveđani.

Deonice H&M su pale za 2%, dok je gubitak pre oporezivanja iznosio oko 159 miliona dolara. U istom periodu prethodne godine H&M je beležio bruto zaradu od oko 300 miliona dolara.

Autor: redportal.rs

#H&M

#Najk

#kina