Iz kompanije kažu da ih neće naplaćivati

Sa Vol Strita su srećni zbog odluke Netfliksa da se upuste na tržište mobilnog gejminga kako bi zadržali svoje korisnike na platformi.

Plan je dugoročan i biće pokrenut sa manjim projektima, cilj je da se zadrže novi korisnici, pogotovo veliki broj novih tokom pandemije, kao i privlačenje novih.

- Pravljenje igrica koje će biti "free to play" su dobre za pridobijanje korisnika ali nisu održive dugoročno - rekao je analitičar sa Vol Strita.

Novi planovi su napravljeni nakon usporenog rasta prošlih meseci pogotovo nakon rekordnog rasta korisnika od prošle godine.

Kompanija nije odredila tačno vreme izbacivanja prvih igara, samo su naglasili da će one biti dostupne samo njihovim korisnicima bez dodatne naplate.

- Njihovo upuštanje u gejming možda zvuči kao dobra ideja, ali to je pre svega bitan korak za Netfliks da natera korisnike da se ne skidaju sa ekrana - rekao je analitičar Landson Hagrivs.

Globalno gejming tržište je zabeležilo vrednost od oko 72 milijarde $ u prodaji prošle godine, pre svega zbog blokbaster igrica kao što je Call of Duty ili Minecraft, Fortnite i Roblox.

Ipak, nisu svi analitičari preterano optimistični po pitanju novog projekta Netfliksa, mada Netfliksu nisu dali mnogo šanse i kada su se osnovali i krenuli sa radom, tako da nikoga ne treba otpisivati pre vremena.

Autor: redportal.rs

#Netfliks

#Video igre

#gejming