Jutjuberka pokrenula sopstveni biznis 💪💪

Nađa Stanojević, jedna od naših najpraćenijih influenserki i jutjuberki, ostvarila je svoju davnašnju želju i pokrenula sopstveni biznis. Ova mlada dama je tvorac brenda Nashion, koji se bavi dizajniranjem i prodajom garderobe.

View this post on Instagram

dečiji snovi loading 🖤🤍 @nashionbrand // sreda od 11h

A post shared by 👑Nađa Stanojević👑 (@nadjastanojevic) on

IZVOR: IG / nadjastanojevic

Nađa je vredno radila već dve godine i primenila znanje stečeno na fakultetu. U ponudi su majice i duksevi, a sigurni smo da će tu biti još nekih iznenađenja i da će brend nastaviti da raste.

Foto: Printscreen Instagram/@nadjastanojevic

Nađa je mnogim kolegama i prijateljima poslala pakete, a mnogi joj pružaju ogromnu podršku. Sva garderoba je ležernog tipa čiji je Nađa privatno pristalica.

Foto: Printscreen Instagram/@nadjastanojevic

Foto: Printscreen Instagram/@nadjastanojevic

Ovo nije prvi Nađin projekat ovog tipa. Nakon putovanja u Brazil pružila joj se ponuda da kreira japanke za čuveni brend Ipanema. Kao neko ko predstavlja isključivo brendove i proizvode koje koristi i zadovoljan je njima, Ipanema je za nju bila siguran izbor, a prve Ipanema japanke nosila je sa svega 7 godina. Njima se svidelo ono što Nađa radi, te su se odlučili na saradnju što je Nađi učinilo veliku čast. Japanke su krasili flamingosi, kokos, sladoled, naočare i palme.

Autor: redportal.rs

#Ipanema

#Nashion

#Nađa Stanojević

#brend