Niko nije savršen

Mi ljudi nismo savršena bića, i kao takva često pravimo greške. Ponekad čak i ponavljamo iste greške, ali hej ljudi se uče dok su živi zar ne? 🤔 Kažu i da se greške ponavljaju, sve dok mi ne naučimo lekciju.

Od onih životnih do onih poslovnih, greške nekad budu malo veće, ne samo sitnice koja nas iznerviraju na 15 minuta i na njih zaboravimo. Istina je da se čovek teže suoačava sa životnim greškama, u odnosu na poslovne greške, ali te poslovne greške su često nezgodne jer ne napravite problem samo sebi, već i celom timu ili kompaniji.

Sada zamislite da je ta kompanija, recimo veličine Gugla, i još niste zaposleni nego ste na praksi. E pa jedan praktikant nije imao potrebe da zamišlja. Naime, na televiziji HBO Max jedan praktikant poslao je test mejl svima koji su na mejling listi tj. svima koji koriste pretplatu za taj program. 😲😅 Međutim, kompanija je izdala saopštenje, nije otpustila praktikanta, čak se i našalila na njegov račun jer uvek je praktikant taj koji napravi grešku (izgleda). 😅😅

IZVOR: TW / @HBOMaxHelp

Ono što je privuklo pažnju su komentari ispod tvita koji su bili puni podrške praktikantu. Ljudi su se javljali i podelili svoje iskustvo, kao i da su greške okej, a među njima bili su i studenti, praktikanti, senior menadžeri, programeri itd itd.

IZVOR: TW / @Caissie

IZVOR: TW / @rakyll

IZVOR: TW / @RaeRoca

IZVOR: TW / @postcards4USA

Eto, ne shvatajte greške previše ozbiljno, nikako do te mere da as opterećuju. Izvucite i naučite iz njih najviše što možete, jer samo tako ćete biti bolji i vremenom ćete se sve manje grešaka praviti. 🤗

Autor: redportal.rs

#Email

#HBO

#HBO Max

#Mejl

#Praksa

#Praktikant